Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
12.12.2006, Jan Vítek, recenze
Letošní srovnávací test počítačů máme za sebou a zbývá jeho vyhodnocení. Testu se zůčastnilo 7 firem, které dostaly za úkol dodat multimediální počítač do 30000 Kč s DPH s minimálně 1GB RAM a operačním systémem. Pojďme se podívat, co nám firmy nadělili.
Yveta (1) | 15.12.200614:17
vsetky modely pc FOX je mozne kupit uz aj na Slovensku! zacal sa prednedavnom predavat na www.ktx.sk, pripadne ak kliknete na http:­/­/ktx.foxis.cz. kupou cez slovensky e­-shop usetrite napriklad na dopravnom...
Odpovědět0  0
Papek_SVK (174) | 30.12.200613:03
No, zeby sa ten Fox dako oplatilo kupit, neviem neviem. Za 42.000 Sk si viem prestavit aj lepsiu zostavu.
Odpovědět0  0
snajprik (1637) | 13.12.200618:53
Aky je rozdiel medzi zdrojomi, GLN je drahši o 120sk, ale inak parametre sa mi vidia rovnake, vie to niekto?
Fortron FSP350­-60GLN ­- 350W
a
Fortron FSP350­-60THN­-P 350W
Odpovědět0  0
jirik123x | 13.12.200620:40
GLN ma aktivni pfc a vysokou ucinnost az 80%, viz recenze i tady na svh. urcite ber GLN.
Odpovědět0  0
snajprik (1637) | 14.12.20066:21
Dik
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 13.12.20067:29
Zeby som mal pravdu?
Odpovědět0  0
Miko (230) | 13.12.200612:12
kdybys četl pořádně, zjistil bys, že nejsi sám kdo má problémy.
Odpovědět0  0
Jiří Mrázek (89) | 12.12.200617:17
Pevný disk je docela choulostivej na otřesy, nepoškodí se když bude takto zabalen a poslan v PC? Vidim, že jste všechny sestavy otestovali, ale mě by zajímala jaka je tedy šance, že se poškodí? Děkuji za odpovědi.
Odpovědět0  0
631275 (287) | 12.12.200617:26
Mala, spis zadna. když je disk vypnutý a má zaparkované čtecí hlavy tak snese skoro všechno. Už dva roky s sebou tak 3x­-4x týdně tahám disk a stále funguje. Mám ho v batohu, ten mi občas i upadne. Disk je v externim boxu, natvrdo našroubovaný,kov na kov, žádné tlumící pryže. Nejeví jakékoliv známky poškození.
Vážně bych se nebál, že disk přepravou nějak utrpí.
Odpovědět0  0
cml11 (419) | 12.12.200617:35
Já kdysi o disk nárazem přišel. To když jsem ho vezl v aute na sedadle spolujezdce, nebyl pripoutan a pri prudkem brzdeni putoval nezadrzitelne smer palubni deska a podlaha.Takze vse rozhodne nevydrzi..
Odpovědět0  0
Nak | 12.12.200618:38
Pevny disk snese pretizeni, v klidovem stavu, napr 200G, ale obvykle na velmi kratkou dobu. Treba 2ms. Takze s nim zachazim stejne, jako s kterykomliv zarizenim, ktere obsahuje jemnou mechaniku. Triskat si muzete treba s pametovou kartu, po te mozna prejede kamion a nic se ji nestane. Nak
Odpovědět0  0
schali (31) | 13.12.20069:14
tohle jsou podle me pekny kecy, vymontuj ten disk z toho supliku a pust ho z 1m na chodnik, tohle te zarucene presvedci o tom ze disk poctivej naraz neprezije ani nahodou.
Odpovědět0  0
Miko (230) | 12.12.200621:31
na tohle jsou dva pohledy, já zastávám ten, že klasické HDD 3,5­" do stolních PC nejsou konstruované aby odolávali neustálému přenášení. Jistě, není to jako za dob 286tek, ale z praxe znám poučené lidi kteří disk oplakali a naopak zase znám ty, kteří zatvrzele tento názor odmítají a k disku se moc slušně nechovají.
Tedy za sebe: nedoporučuji pokud ten disk nejste schopen případně oželet.
Odpovědět0  0
pegy (258) | 26.12.20062:46
Nuz zalezi ako sa to vezme, ale samozrejme odporucam mat data s toho disku zalohovane, Ja prenasam disk tak 2­-3 x za mesiac a ziadne problemy, samozrejme odporucam pouzit aspon plastovy obal, ktory k nemu dostanete ­(zvycajne Hitachi maju take­) alebo ho pre istotu zabalit do nejakeho stareho tricka.... Ak nezajdete do extremov, tak to ten disk prezije....
PS: pisanie toho bezpecnostneho kodu mi ide pekne na nervy!!!! naco je to dobre???? ­(Recnicka otazka, viem ze je to ochrana proti genrovanym prispevkom nejakym skodlivym softwerom­)... :)
Odpovědět0  0
jirik123x | 12.12.200614:27
ze ma fox perfektne usporadanej vnitrek je bez debat, bohuzel pro nej normalni clovek si pocitac kupuje kvuli vykonu a ne kvuli hezky svazanejm kabelum. na ten vykon jaky podava je proste silne predrazeny.
Odpovědět0  0
eraser (344) | 12.12.200615:15
Ak by to tak bolo, tak by sa nikdy nepredal žiadny hyper­-marketový počítač s integrovanou grafickou kartou a inými osekanými častami.
Odpovědět0  0
sup | 13.12.200612:44
ty se prodavaji jen proto, ze ty lidi tomu nerozumi...:(
Odpovědět0  0
Igráček | 15.12.200622:30
Nebo ten výkon nepotřebují, dovedeš to pochopit?
Odpovědět0  0
Igráček | 15.12.200622:32
Špatně jsem si to přečetl, omlouvám se, myslel jsem, že se jedná o narážku pouze na výkon počítače. PC si v hypermarketu koupí jen stréc, co vlastně vůbec netuší, co kupuje.
Odpovědět0  0
Radim Malíř | 12.12.200614:13
Závěrečné hodnocení výkonu CPU od AMD považuji vzhledem k dosaženým dílčím výsledkům z jednotlivých testů za zcela nespravedlivé a zarážející. Toto hodnocení poškozuje AMD a dodavatele těchto sestav, tohle by si autor článku měl uvědomit. Očekávám, že autor článku provede revizi závěrečného hodnocení a ohodnotí výkon CPU od AMD spravedlivě.
Odpovědět0  0
pleva (67) | 12.12.200610:44
Nedokážu pochopit, jak je možné, že ty počítače jsou tak odfláknuté ­(některé­), když výrobce ví, že je půjčují do testu. Kdybyste je kupovali jako inkognito zákazník za 30kk, to by byla jiná káva. Nebo se pletu?

BTW: souhlasím s autorem, že je to o kvalitě, protože za 2 roky ty stroje budou pořád v provozu a výkon se dost smaže ­(nové grafiky, ceny i standardy­) ale bedna a zdroj zůstanou ­(spolu s uvařeným HDD a nahluchlým a nervním majitelem PC ­(od chlazení :­-­))
Odpovědět0  0
eraser (344) | 12.12.200615:22
O rok sa môžeš prihlásiť do testu kľudne i ty...
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 12.12.200616:50
nemoze. Jeden pan sa chcel prihlasit uz tento rok a bol odmietnuty s tym, ze nie je velka firma. Takze nezavadzaj.
Odpovědět0  0
eraser (344) | 12.12.200617:37
Poznáš pojem irónia? ;­)

A čo by si povedal na novú súťaž jednotlivcov ­- Srovnávací test PC. Som zvedavý, koľko ukričaných profesionálov by sa do toho prihlásilo, ale podľa toho, že mnoho z nich by nemalo financie, tak by sa účasť blížila k nule.
Odpovědět0  0
pleva (67) | 12.12.200622:56
Nějak nechápu Váš příspěvek. Já píšu, že ­"díl. zpracování­" stálo za ... a to i přesto, že firmy věděly, že PC jdou do redakce. Zajímal by mě řadový PC třeba od Foxů, jestli je takhle vymazlený, nebo je standard nižší.

Váš příspěvek mi připadá mimo, neb jste mne nepochopil a odpověděl na něco, co nezaznělo.
Odpovědět0  0
eraser (344) | 14.12.200619:40
Sakra, písal som odpoveď a nezobrazila sa mi...
Odpovědět0  0
Igráček | 15.12.200622:25
Mám, je :­-)
Odpovědět0  0
Miko (230) | 12.12.200621:26
na stránky toho pána jsem se díval nejen já a ani se nedivím, že byl odmítnut... a to ještě slušně.
Odpovědět0  0
eraser (344) | 13.12.20068:55
Jedná sa o pána s iniciálami R.H.?
Odpovědět0  0
Miko (230) | 13.12.200612:11
nikoliv, ten je sice případ sám pro sebe, ale zde se jednalo o malou firmičku s dosti amatérským webem ­(zhruba na úrovni začátečníka ve Frontpage osm let zpět­) odkaz viz. diskuse ­"Srovnávací test PC ­- úvod­", nechci mu dělat reklamu.
Odpovědět0  0
Milhouse666 (41) | 12.12.200610:25
Zdravím všechny. Nejprve musím pogratulovat autorovi ke kvalitní recenzi, která zabraja jistě mnoho času. Obávám se, ale že hodnocení CPU je více než nespravedlivé. Z výsledků, které jsou v recenzi k dispozici jsem udělal průměr z AMD 4200+ a Intel E6300.

POV : AMD 1742,5, Intel 1424,5 ­-­- 22,3% pro Intel
PC Mark : AMD 4503, Intel 4755,5 ­-­- 5,6% pro Intel
ScienceMark : AMD 12,04, Intel 15,41 ­-­- 28% pro AMD
WME : AMD 584,5, Intel 583 ­-­- 0,2% pro Intel
WinLAME : AMD 196,5, Intel 194 ­-­- 1,3% pro Intel
WinRAR : AMD 1368, Intel 1315,5 ­-­- 4% pro Intel
Cinebench : AMD 626,5, Intel 576 ­-­- 9% pro AMD

Z výsledků je vidět, že výraznějšího rozdílu bylo dosaženo jen v POV a ScienceMark. A to ještě jednou pro Intel a po druhé pro AMD. Další rozdíl je jen v Cinebench ­(9% pro AMD­). Ostatní jsou jednotky procent ­(chyba měření, vytížení systému, aktuální konfigurace počítače, ...­). Když sečtu procenta pro Intel, tak je to 33,4%, pro AMD 37% ­- sice srovnáváme hrušky a jabka, ale o tom je celý test :­)
A to se nebavím o tom, že výsledky AMD táhl HAL3000, který ve vedl na konkurentem v 6­-ti ze 7­-mi testů. Brát v úvahu výsledek jen HAL3000 aDevil, tak Intel dostane na frak ještě víc.
Netvrdím, jestli je lepší Intel E6300 nebo AMD X2 4200+. Podle mě jsou výsledky vyrovnané a procesory mají ve výsledku skoro stejný výkon.

Ale Vaše hodnocení :
AMD 2,5 bodu, Intel 7,75 ?????? To je opravdu Intel 3,1 krát rychleší a lepší než AMD?

Kdyby hodnocení bylo alespoň trošku ojektivní, tak by body měly být stejné.

PS: A to by HALa dostalo ­"na bednu­" a Mironet by zůstal poslední :­). Ale to je jen můj osobní názor.
Odpovědět0  0
Nightfever | 13.12.200614:50
Zvláštní je, že uvedli i výkony CPU z 3DMarku, tam je jasně vidět, že kompl s AMD má 1176 bodů ­(HAL3000­) a slavnej FOX jen 1108 bodů, pak mi vysvětlete, proč tedy dostane pc s AMD jen 2 nebo 3 body, a Intel 8 ­- 10 ???
TROCHU PODIVNÉ ne ???
Odpovědět0  0
NoName2 | 14.12.200612:35
Presne tak, mam doma E6300, ale spotreba je 120W idle oproti druhemu s AMD 56W ...
nehovoriac o faktoch ktorych pises a vo vyslednej tabulke zalostne 2 a 3 body, v porovnani vykonu velky rozdiel medzi CPU nie.

Tak isto prevedenie + case = 10 bodov ... a pritom rozdiel medzi prvym a poslednym PC je 10 bodov ...
Odpovědět0  0
pegy (258) | 26.12.20062:34
Nuz oznacit 4200+ X2 za rovnoceneho konkurenta E6300 by som sa asi neodvazoval, ale tie body su nespravodlive, to som uz pisal hore.... AMD su urcite konkurencie schopne oproti Intelu a Core 2 Duo, Ja by som im dal 4­-5 B.... :)
Odpovědět0  0
Papek_SVK (174) | 30.12.200613:09
Mozno autor bral moznosti pretaktovania E6300, kde si 4200+ skoro ani nepipne, ak tak robil, bolo by lepsie to napisat. Ale urcite by to nebolo objetktivne, kedze ludia, ktori si kupia hotovu zostavu to tocit najskor nebudu.
Odpovědět0  0
D@nte (2) | 12.12.20069:50
To jaky je kable managament ve skrini opravdu nikoho nezajima, jestli je skrin takova nebo makova.Mluvit o dilenskem zpracovani, tenhle termin jste si nekde vypujcil a vubec se sem nehodi.Dulezita je prakticnost ne krasa, stejne to pc nekde lezi v koute a nikdo na nej nekouka.
Kdyz budete testovat nejaky LCD, tak prosim o test input lag, protoze k cemu mi je super rychla odezva
kdyz ma LCD vysoky inputlag!
Odpovědět0  0
West | 12.12.200611:07
Kvalita provedeni je vlastne to nejtrvalejsi na celem pocitaci. Muzes ­"strejchnout­" skrin ve prospech komponent, ktery vsak ztraci hodnotu asi jako akcie Enronu po tom co se provalil ucetni skandal stoleti a nebo si koupit vzhlednou skrin s pevnou konstrukci, nechat si vevnitr vse pekne usporadat, aby oku lahodil i pohled skrz průhlednou bocnici a pak uz jen prubezne upgradovat. Ale je to vyhra spis pro cloveka co ma PC vystavene na stole. My co pokladame zakladni jednotku pocitace za skaredou vzdy ­(krom specialnich pripadu casetuningu kdy krabice ani jako pocitac nevypada­), si stejne utvarime celkovy dojem jen z vykonu. Ale je dobre vedet, kde si s vasi sestavou daji kolik prace, jestli jen nahazou kompopnenty na hromadu a pak slepi celek jak vlastovci hnizdo neba zda­-li svedomite opecuji kazdy kabel. Svedci to o vysoke profesionalite firmy a ostatni vyrobci by si z FOXe meli vzit priklad, protoze postavit si PC z hromady komponent zvladne kdejaky pocitacovy amater.

PS: jeste bych uvital testy pretaktovani a teplot, spotreby, ale chapu ze byste se pak ze vsech tech tabulek museli okotit, a proto vám je protentokrat odpustim. ;­-)
Odpovědět0  0
Pif (94) | 12.12.200614:16
Fox ma krasne prevedenie, klobuk dole ... ta kabelaz hmmm ... otazny je ale uz vyber komponentov a cena za tieto ­"kvalitativne­" bonusy.
Kabelaz, ak nie je priserne odflaknuta svoju funkciu splni bez problemov, rovnako ako lacna skrinka z tenkeho plechu, ktora je vycackana blbostami a svetielkami svoju funkciu splni ­(nehovorim o zdroji­).
Dolezity je cielovy zakaznik ... ja osobne by som si poskladany PC nikdy nekupil, ale ludi co si skladaju sami pc nie je az tak vela. Otazne je, ci ten zvysok oceni kvalitnejsiu skrinku, im staci ked bude ­"pekna­" a to zvladne aj eurocase. A prevedenie kabelaze ... uz vidim ako lama otvara komp a obdivuje kable :)
Odpovědět0  0
eraser (344) | 13.12.20069:31
"otazny je ale uz vyber komponentov a cena za tieto ­"kvalitativne­" bonusy.­"

Nechápem, čo máš na mysli pod cenou... zdá sa ti to moc za tie komponenty, z ktorých je zložená FOX zostava?
Odpovědět0  0
Pif (94) | 13.12.200612:00
Nie, porovnavam zostavy v teste s rovnakou cenou.
Za kvalitnejsiu skrinku a montaz samozrejme tiez platis. Ked sa pozriem napr na Alfu za rovnake peniaze dostanes vykonensiu zostavu. A hovorim o tom, ci bezny kupujuci dokaze vobec krasnu kabelaz a lepsiu skrinku ocenit ...
Odpovědět0  0
jirik123x | 12.12.200614:33
problem je v tom, ze clovek ktery je schopny ocenit kvalitni zdroj a hezky svazany kabely si pocitac spis sestavi sam, za stejnou cenu a z vykonejsich komponent..

kdyz porad zduraznujete tu profesionalitu, tak se nezlobte ale vykonove vyvazeni te sestavy rozhodne profesionalni neni.
Odpovědět0  0
West | 12.12.200616:14
Musim vam dat za pravdu, ze co do vyberu komponent, by se mohl naopak jit FOX priucit k ostatnim.
Odpovědět0  0
cml11 (419) | 12.12.200617:48
Kdyz tak koukam na konfiguraci FOXu, ktery tu spousta diskutujicich sthava jako parametrove slaby, mrzi me snad jedine stokoruna neprofesionalne usetrena na disku.Ze ma PC slabsi grafickou kartu nemusi byt pro pouziti jako multimedialni centrum v domacnosti vubec limitujici.Hrat se na tom jiste da.Hrac holt bude muset vymenit grafiku o pulrok, maximalne rok, driv.Na druhou stranu, multimedialni pocitac si zdaleka nepredstavuji jako primarne herni.Ja bych si FOXe do obyvaku rozhodne v klidu postavil.Ostatne jediny z nich ma predinstalovany k tomu vhodny OS.
Odpovědět0  0
eraser (344) | 13.12.20069:08
No, máš pravdu... Vidíš to, no a letmo si prejdi všetky diskuzné príspevky, že koľko ľudí toto nepochopilo, pričom Svět Hardware jasne uviedol, že čaká na zostavy, ktoré sú založené s multimediálnym poňatím a dá sa na nich zahrať novšia hra.
Odpovědět0  0
MaaGor | 12.12.20069:36
Aha,a tak diki tomuto hodnoceni uz se moje cerne obavy potvrdili.Sami pisete v uvodu, ze meli postavit multimedialni pc, tak mi nejak chybi TV karta a kdyz uz taki blba ctecka na karty z fotaku.Pominu,ze tak je shit intrg. zvukovka.
Jen tak dal. Myslim, ze toto vyhodnoceni je nejlepsi JOKE dneska.
Odpovědět0  0
eraser (344) | 13.12.20069:35
Teraz ma tak napadá, že ak Svět Hardware otvoril tento porovnávací test, tak mal ešte prihodiť do požiadaviek prítomnosť čítačky flash kariet a TV kartu, no a taktiež by nebolo na škodu, keby sa určil OS.
Odpovědět0  0
Miko (230) | 12.12.20069:04
no doprčic včera a dneska mě nefungují odpovědi ­- proč? Objevím se ve stromu diskuse, ale v samotné můj příspěvek chybí. Reload stránky jsem zkoušel, nikdy dřív se mě to nestalo.
Odpovědět0  0
Ladik8 | 12.12.200610:53
Mně, taky, nefungují odpovědi, poté, co jsem nainstaloval, do Operačního systému Microsoft WINDOWS OEM Millenium Edition CZ, v podstatě, asi JAVU, ale odinstalovávat, JAVU, z Operačního systému Microsoft WINDOWS OEM Millenium Edition CZ, v podstatě, kvůli, tomu, abych sem, mohl psát, odpovědi, se mi teda, zrovna, moc nechce, no!
Odpovědět0  0
Miko (230) | 12.12.200614:11
no mě to prostě nefunguje, to je nanic.
Odpovědět0  0
rja73 (78) | 12.12.20068:12
Nevím, nevím, ale zdá se mi přinejmenším podivný komentovat porážku Intelu v ScienceMarku o 37% jako ­"jistou převahu AMD­" a 11% lepší výsledek v PCMarku05 jako ­"zcela na opačné straně­". A co hodnocení testů procesorů? Výsledek 4:2 pro Intel ohodnotit 10:3, resp. 8:2 ??? Myslím, že zadání bylo dáno předem ­- zvítězit musí PC s procesorem Intel ­(však to známe, viz. Kapsch, že?­) No nedej bože, aby se v některém testu ukázalo, že že E6300 není až taková výhra, to by někteří nerozchodili. Co na tom, že v klidu žere jak zjednanej. ­(Proto se asi spotřeba sestavy pro jistotu nezjišťovala.)
Odpovědět0  0
nkristian (6) | 12.12.20068:51
myslim si, ze nie si o nic iny. Ty zas snivas o tom, ze tam bude AMD a preto si z toho rozhodeny. Mna ani nenapadlo porovnavat zostavy na zaklade CPU, ale skor celkovo. Vidim, ze ty si AMD fanatik. Na co tolko revu?
Kup si co chces a nabuduce uz necitaj recenzie.
Odpovědět0  0
pegy (258) | 26.12.20062:22
Ano som ­"fanusik­" AMD, ale viem ocenit aj kvalitu Intelu a ich Core 2 DUo, ktores us dobre procesory, cely test sa mi paci, ale s tym hodnotenim AMD procesorov nemozem suhlasit, nemali az take externe prepady aby dostali len 2 body ­(E6400 a E6300 myslim dostali 8 a 7­) a to by museli byt AMD horsi o 3­/4 a to urcite nie su, objektivnejsie by im bolo dat 4 mozno 5, ale 2 su fakt malo.... proste s touto castou testu alias vyhodnotenia nemozem suhlasit, inak je to fajn :)
Odpovědět0  0
Dr.ZzZ | 12.12.20067:49
ale jinak je za ty prachy k hovnu
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 12.12.20069:22
... k hovnu?


.. spíše relevantnost tvého názoru patří do oněch míst kam slunce nesvítí ...
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 12.12.200612:51
suhlasim
Odpovědět0  0
eraser (344) | 12.12.200615:16
Nikto vás nenúti, aby ste si danú zostavu kúpili. A nebolo by od veci, keby ste sa dokázali kontrolovať aspoň na stránkach Svět Hardware a svoje vulgarizmy si nechajte pre svojich rodičov, ktorých nimi môžete častovať, určite budú mať radosť a pochopia, čo si vychovali za panchartov.
Odpovědět0  0
jirik123x | 13.12.200612:59
mozna to Dr.ZzZ napsal kapku vulgarne, ale jinak tuto sestavu vystihl zcela presne:­-)
Odpovědět0  0
Miko (230) | 13.12.200614:03
kdyby se mě zobrazila reakce na pana ZzZ, stálo by tu něco ve smyslu, že řvát bez uvedení argumentů umí každý.
Odpovědět0  0
samboush (52) | 13.12.200618:12
coz ale nemeni nic na tom , ze Fox Cult X2 je za ty prachy k hovnu :)
Odpovědět0  0
sfdfoe | 12.12.20067:49
v posledním testu CPU máte chybu = rozpor mezi tím co píšete a tím co je v tabulce. Každopádně vámi naměřené rozdíly ve výkonu CPU AMD a Intel ve vztahu k rozdílu ceny ukazují na stále platnou pravdu že AMD je lepší a to jde vlastně o starší architekturu procesorů.
Odpovědět0  0
snajprik (1637) | 12.12.20066:47
Super vyhodnotenie, pekne, prehľadne a je aj v ňom zohľadnené všetko. K zostave mne sa viacej pači ALFA ja si na Image skrine nepotrpim :)
Odpovědět0  0
Roob (179) | 12.12.200610:44
ajja by som bral alfu..
Odpovědět0  0
marekduha (7) | 17.12.200616:16
Podľa mňa to autor pekne pos... so svojím subjektívnym hodnotením hlavne výkonu CPU a GPU. Pri väčšej objektivite a hlavne držaní sa čísel, by to bol veľmi dobrý test.
Odpovědět0  0
cml11 (419) | 12.12.20066:32
Dobré vyhodnocení testu, člověk si v tom je schopen poměrně rychle udělat jasno.Chválím.Jinak můj osobní výběr by byl jednoznačný ­- FOX. První tři od sebe tak jako tak nejsou parametrově tak moc daleko, až sestava o rok zestárne nebude to hrát VŮBEC žádnou roli, a lišák jediný nevypadá jako ošklivka.Zvenku ani zevnitř.
Odpovědět0  0
mastermind (217) | 12.12.20066:17
No nakonec pěkně srovnáno, ale trošku mi tu chybí některé tabulky, jako porovnání sestav dle: CPU, GPU, Pamětí
tabulky začínají až multimediální výbavou. Hlava mi to nebere, asi šotek. :)
Odpovědět0  0
mastermind (217) | 12.12.20066:19
Asi jsem ještě ospalý, omlouvám se. Teď jsem si jich všiml, ale měly by být na konci, až pod tabulkou celkového přehledu hodnocených parametrů.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.